Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Maria Engström - 28 augusti 2007 20:42

Ja; mycket gladare och ingen huvudvärk idag.....


Jag och Hasse åkte ut i skogen sedan vi skjutsat Perra på skolan, och Affe fick igång en jösse.

Himmel vilket fint drevskall våran gosse har.

Två gånger hade jag haft riktigt bra skott-tillfällen på jösse om det varit tid för jakten, men vi får ännu hålla oss till tåls med skjutandet till jakten börjar den 1 September.

Tills dess får vi njuta av härliga höstdagar i skogen med (förhoppningsvis ) härliga drev....

Tog några fina foton med mobilen som jag hade tänkt lägga in, men när jag skulle föra över dom till datorn slocknade mobilen och nu hittar jag inte igen pappret med pin-koden. Jäklar också!!!!

Nu får jag väl vara utan mobil i flera dagar innan koden kommit på posten....


Disa har varit väldigt trött och loj idag, så jag har jobbat inne idag för att kunna hålla ett öga på henne.

Har hunnit jobba unden en hel del och det känns så klart kanon.

Men en hel del timmar framför datorn idag brukar betyda att jag och mina axlar inte alls är överrens nästa dag.

Så i morrn blir det nog inte så mycket gjort....


Vi har börjat flytta hundgårdarna, och i morrn kommer traktorn som skall flytta hundhuset åt oss.

Skall bli skönt att äntligen få det gjort, det tillhör ett av dom projekt vi pratat om huuuur länge som helst.

Då det är gjort återstår väl bara 25 andra påtänkta projekt.....................L*)

Konstigt att det alltid finns så mycket som behöver göras och inte tvärtom.


Nu ska jag krypa till kojs, men skall avsluta med att lägga in ett underbart foto som vi fick på mailen av en kund som också har blivit en riktigt god vän till oss......ända nerifrån Skåne - tänk som det kan bli.

Nu äger dom också en kullsyster till Disa......kika på henne och deras andra trevliga beaglar på deras hemsida:

http://www.snillabyggetsbeaglar.se

Ingemar skriver så här i mailet:

"Kolla in killen i Kepsen, återväxten tryggad i Sydsvenska Beaglekillen"

Tack Ingemar för den jättefina bilden!!! Härligt att se att ni har framtiden tryggad i Sydsvenska Beagleklubben, och roligt att se att våra levererade produkter vill användas av både stora och små........L*)


Gonatt på er......vet inte om jag ev. åker bort ett par dagar....men tills dess....ha det gott


Våran hemsida hittar du på:

www.hassesreklam.com/index2.htm







Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards