Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Maria Engström - 23 januari 2009 07:45

Fick en massa bilder i inboxen av Maria.S från Rasmus dop.

TUSEN TACK Maria!!!!!!

Ska uppdatera med bilderna på hemsidan och några till här i bloggen så fort ork och lust finns, nu är den spårlöst borta.

Så jag kan ju passa på att efterlysa den: har någon sett min ork & lust någonstans kan ni väl höra av er!!

Eller skicka hem den.....

Vad som slog mig när jag fått bilderna så är det att vi har hur mycket foton som helst på Rasmus.

Rasmus ensam, Rasmus med pappa, Perra, farmor och  andra diverse människor.

Otroligt, men sant........detta fotot ovan från dopet är det första på MIG tillsammans med Rasmus.....

Men inget på Rasmus och mamma i övrigt......blir det så när mamma alltid är fotografen????

Skärpning, alltså, nu ska jag banne mig bli linslus......


Annars händer inget för min del, är fortfarande trött, har haft fruktansvärt ont i axlarna och ryggen - men var till tant doktorn och fick ett antal kortisonsprutor i början av veckan, så nu känns det betydligt bättre......nu längtar jag tills Rasmus kan gå själv, blir väldigt mycket bärande just nu


Affe har skaffat ny tjej - igen.....men som Perra säger; han kan ha hur många tjejer som helst, han är ju kung......så sant, så.....


Avslutar med dessa korta rader - nu ska Rasmus äta.


Kram på er alla!!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards