Alla inlägg under september 2008

Av Maria Engström - 5 september 2008 22:15

Tja, här händer ju så klart en hel del.

Det enda som inte händer är att det blir nya rader här i bloggen....

Men så är det - man är väldigt blogg- & hemsideinspirerad i vissa perioder, sen finns ju tyvärr dom perioder då det inte är så....

Och just nu är det väl den perioden som infunnit sig i mitt liv, jag tänker varenda kväll att: " Nu SKA jag skriva i bloggen och uppdatera hemsidan"....

Men innan kvällen är slut har jag skjutit det på morgondagen, och morgondagen, och morgondagen.....


Rasmus växer så det knakar.......är helt underbart med en bebbe som ÄLSKAR ATT ÄTA.......

Har man som jag levt med ett barn som aldrig ätit i sitt nu 12-åriga liv så vet man.

Jag klagar inte, det skulle jag aldrig göra.

Även om många perioder med Perra kännts tunga och varit fulla av tårar så är han världens underbaraste 12-åring, jag tror mig av erfarenhet veta att vi som har barn som tillbringat många och ibland  långa perioder av sitt liv på lassarett p.g.a perioder då hälsan varit i sämre perioder , under utredningar och kontroller etz, har barn som är långt mycket tåligare än "normala" barn.....

Sån är i alla fall Perra......han klagar inte hur dåligt dagen än börjar...


Ja, ja, Rasmus växer, är nöjd, och huuuuur underbar som helst.


Vi har hunnit vara till Pajala och hälsa på Potter i hans nya hem, och han mådde alldeles förträffligt bra.

Strosar runt gården med husse bland får, skog och mygg....

Han är i en underbar kondition, och kan inte ha det bättre än som han har det nu.

Känns mycket skönt.


Jakten har ju startat och Hasse varvar älgjakten med harjakten.

Får försöka avlägga lite rapporter hur det fortskrider.....


Ha det gott allihopa





Av Maria Engström - 5 september 2008 22:15

Tja, här händer ju så klart en hel del.

Det enda som inte händer är att det blir nya rader här i bloggen....

Men så är det - man är väldigt blogg- & hemsideinspirerad i vissa perioder, sen finns ju tyvärr dom perioder då det inte är så....

Och just nu är det väl den perioden som infunnit sig i mitt liv, jag tänker varenda kväll att: " Nu SKA jag skriva i bloggen och uppdatera hemsidan"....

Men innan kvällen är slut har jag skjutit det på morgondagen, och morgondagen, och morgondagen.....


Rasmus växer så det knakar.......är helt underbart med en bebbe som ÄLSKAR ATT ÄTA.......

Har man som jag levt med ett barn som aldrig ätit i sitt nu 12-åriga liv så vet man.

Jag klagar inte, det skulle jag aldrig göra.

Även om många perioder med Perra kännts tunga och varit fulla av tårar så är han världens underbaraste 12-åring, jag tror mig av erfarenhet veta att vi som har barn som tillbringat många och ibland  långa perioder av sitt liv på lassarett p.g.a perioder då hälsan varit i sämre perioder , under utredningar och kontroller etz, har barn som är långt mycket tåligare än "normala" barn.....

Sån är i alla fall Perra......han klagar inte hur dåligt dagen än börjar...


Ja, ja, Rasmus växer, är nöjd, och huuuuur underbar som helst.


Vi har hunnit vara till Pajala och hälsa på Potter i hans nya hem, och han mådde alldeles förträffligt bra.

Strosar runt gården med husse bland får, skog och mygg....

Han är i en underbar kondition, och kan inte ha det bättre än som han har det nu.

Känns mycket skönt.


Jakten har ju startat och Hasse varvar älgjakten med harjakten.

Får försöka avlägga lite rapporter hur det fortskrider.....


Ha det gott allihopa





Ovido - Quiz & Flashcards