Alla inlägg den 22 september 2007

Av Maria Engström - 22 september 2007 19:13

Idag har jag sällat mig till Ledighetskommitte'n.

Och det i ordets rätta bemärkelse...

Slöat, slappat och inte gjort någonting nyttigt alls.

Och jag skäms inte ens över det......

Dagen har bestått i att ligga & slöa, sett film, läst, fortsatt att ligga och slöa etz.....


Men lite har jag gjort, men bara roliga saker, så klart.


Var ute en promenad med Onni och tog med en dummie.

Har kastat några enkla markeringar bara, men visst räcker det ju så ibland....

Idag gick hon riktigt, riktigt bra!!!

Hon har varit jätteduktig, men har haft en liten period då hon gör allt hon inte ska göra. Tror att hon har löp på G, och det skulle ju då så klart förklara varför.

Men - ingenting går väl alltid bara spikrakt uppåt som man vill,skulle det göra det, så är det ju konstigt.

Men hon skötte sig bra, markerade alldeles utmärkt, satt visserligen inte kvar tills jag gav henne lov att gå, men spikade dom och levererade in med sina underbara inlevereringar då hon riktigt smyger upp och så gärna vill visa vad fint hon har.


Ovan ett dåligt foto, men vi vill ju så klart visa vad fin vi är med dummien i mun.


Nu ska jag gå mysa med Perra och Hasse, det blir bastu och ett glas rött.


Ha en trevlig kväll!!


Maria


Ovido - Quiz & Flashcards